Jak mohu zadat objednávku?

Zadání objednávky

Objednávání online je snadné! Na našem webu si můžete objednat zboží 24h denně.

Produkty můžete najít pomocí našeho vyhledávače nebo navigace. Pokud jste si vybrali konkrétní produkt, můžete si v závislosti na jeho druhu vybrat i barvu, velikost, příchuť nebo množství, a kliknutím na tlačítko "Přidat do košíku" produkt zakoupit.

Poté klikněte na políčko "Přejít k pokladně" v pravém horním rohu a budete přesměrováni na proces objednání. Pokud jste naším zákazníkem a už jste od nás v minulosti něco zakoupili, můžete se přihlásit pomocí svých přístupových údajů. Pokud jste nový zákazník, můžete si snadno a pohodlně vytvořit nový zákaznický účet.

Poté jednoduše zadejte požadovanou dodací adresu a zvolte preferovaný způsob platby. Nakonec objednávku zkontrolujte a odešlete.

Po dokončení ihned obdržíte e-mail s potvrzením objednávky. Vaše objednávka bude zpracována jak nejrychleji to bude možné.

Při každé objednávce prostřednictvím Ecco Verde si můžete vybrat až dva vzorky zdarma. Tato možnost se vám zobrazí v nákupním košíku, jakmile přidáte jeden nebo více produktů. Vzorky pak budou přidány k vaší objednávce.

Proč každý zákazník získává pouze omezený počet vzorků?
Chceme dát všem našim zákazníkům příležitost k objednání a vyzkoušení vzorků. Pokud bychom povolili neomezený počet vzorků pro jednu objednávku, nemohli bychom již zaručit, že vzorky obdrží všichni naši zákazníci.
Jakmile dostaneme od výrobců větší množství vzorků, nabízený počet vzorků navýšíme.

Proč se mění nabídka vzorků?
Vzorky dostáváme od různých výrobců. Ne vždy nám však zasílají stejné vzorky nebo stejné množství. Proto se naše nabídka pravidelně mění.

Proč si zákazníci mohou vybrat?
Protože životní prostředí je pro nás důležité. Dříve jsme zasílali vzorky podle dostupnosti. Samozřejmě jsme nevěděli, zda naši zákazníci tyto vzorky skutečně upotřebí. Bohužel tomu tak často nebylo, a tak zákazníci vzorky nepoužili nebo vyhodili. Nyní mají všichni naši zákazníci svůj vlastní výběr a mohou si vybrat vzorky produktů, které je skutečně zajímají. Kromě toho můžete vždy vyzkoušet nové produkty. Mnoho zákazníků přesně ví, co chtějí, a proto nepotřebují vzorky. Pokud si žádné vzorky zákazník nevybere, žádné vzorky mu zaslány nebudou. Díky tomu se sníží množství odpadu a naši další zákazníci mají mnohem větší množství vzorků na výběr.

Poznámka : Pokud zadáte více objednávek současně, všechny vzorky umístíme do jednoho balíčku. Tímto způsobem snižujeme odpad z obalů. V tom případě ale obdržíte pouze dva vzorky, nikoliv součet vzorků ze všech balíčků.

Dostupnost a stav zásob

Vždy se snažíme mít na skladě co nejvíce produktů.

Informace o dodací lhůtě najdete na našich webových stránkách na dvou místech: přímo u produktu a v nákupním košíku.

Stav produktu můžete zkontrolovat přímo na stránce produktu. Výrobky rozlišujeme podle následujících kategorií:

Skladem: produkt je okamžitě k dispozici. Bude odeslán ve stejný nebo nejpozději následující pracovní den.

Připraveno k odeslání za X dní / týdnů: produkt momentálně není na skladě, ale měl by být znovu k dispozici za X dní / týdnů. Produkt lze proto předem objednat.

Momentálně není k dispozici: Bohužel jsme neobdrželi žádné přesné informace o tom, kdy nám bude produkt znovu poskytnut. Je možné, že produkt má problémy s dodávkou u dodavatele nebo jsou potíže s výrobcem. Protože v tomto případě často nedostáváme přesné informace, jsme nuceni odstranit tlačítko „Přidat do košíku“, abychom nezpůsobili zbytečně dlouhé dodací lhůty. Můžete také kliknout na „Upozornit mě, jakmile bude k dispozici“, a poté, co bude produkt na skladě, obdržíte automaticky e-mail.

Pro lepší pochopení máme pro vás příklad: Chcete si zakoupit produkt, který je momentálně skladem. Pouze tento produkt ovlivňuje dodací lhůtu. V nákupním košíku bude zobrazena okamžitá expedice. Nicméně, pokud nyní přidáte do nákupního košíku jiný produkt, který momentálně není skladem, dodací lhůta se změní. V nákupním košíku se vám objeví dodací lhůta, která odpovídá momentu, kdy budou oba produkty na skladě a připraveny k expedici.

Pokud se vyskytnou nějaké problémy s dodávkou, dáme vám vědět.

Naše platební možnosti

Česká republika: Dostupné platební metody
Platba předem
Po dokončení objednávky převeďte fakturovanou sumu na náš účet. Vaše objednávka bude odeslána po přijetí platby.
Kreditní karta
Zaplaťte rychle a bezpečně prostřednictvím VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB.
Kreditní karta
Zaplaťte rychle a bezpečně s kartou Maestro.
PayPal
Zaplaťte jednoduše a bezpečně prostřednictvím Vašeho PayPal účtu.

Jaké další možnosti doručení jsou k dispozici?

Dárkové balení

Během procesu objednávání si v oddělení "Možností přepravy" můžete vybrat dárkové balení navíc. Všechny objednané produkty budou zabaleny do dárkové krabičky.

Po ukončení procesu objednávky už není možné zvolit dárkové balení.

Pokud zvolíte možnost “dárkové balení“, budou všechny vaše objednané produkty umístěny do tohoto obalu. Není tedy možné rozdělit objednávku na výrobky, které mají být speciálně zabaleny, a další. Jinak by mohlo dojít k poškození během přepravy. Dárkové krabičky však obvykle nelepíme. To znamená, že jednotlivé produkty můžete snadno vyndat sami. Jinak máte stále možnost zadat dvě samostatné objednávky.

Pozor! V případě příliš velké objednávky si vyhrazujeme právo zaslat objednávku jako klasický balíček a zrušit vámi vybrané dárkové balení.

Blahopřání

K objednávce můžete přidat osobní blahopřání. Můžete si vybrat mezi různými motivy, přidat osobní zprávu a zobrazit náhled přání.

Po skončení procesu objednání není tato možnost k dispozici.

Přiložení dodací faktury

Tato možnost je obzvlášť důležitá, pokud chcete zaslat objednávku ve formě dárkového balení, ale bez faktury (která je běžně součástí každého balení). V takovém případě můžete zadat fakturační adresu a extra dodací adresu, a zaškrtnout políčko “Přiložit dodací fakturu“. Balíček pak bude zaslán na dodací adresu a faktura na fakturační adresu.

Pokud se dodací a fakturační adresa shodují, budou obě položky (tj. dárkový balíček a fakturu) zaslané na stejnou adresu, pouze zabalené samostatně.

Jaké speciální typy doručení existují?

Expedice výrobcem

Některé produkty, jako například objemné zboží, jsou expedovány přímo výrobcem. Tuto informaci můžete vidět v objednávkovém procesu v sekci "Možnosti dopravy". U tohoto způsobu přepravy bohužel není k dispozici sledování zásilek, protože zboží není odesíláno přímo z našeho logistického centra.

Náš zákaznický servis vám na požádání poskytne podrobnější informace.

Co je poznámka k objednávce?

Co znamená příslušný stav mé objednávky?